h1

La Maleta viatgera està en marxa

23 Març 2009

maleta-viatgeraUn dels projectes que més interès desperten al petits Dracs i als menuts Cangurs és ” la Maleta Viatgera”. Surten supercontents de l’escola amb el seu maletó carregat de llibres per a llegir en família!!!

Al Pau Casals seleccionem materials i llibres que entretenen: contes i històries que moltes vegades hem explicat a classe amb belles imatges que comuniquen molt.

La Maleta Viatgera és una bona idea per a passar una estona gaudint de la companyia dels pares i mares, iaios, germans… tots junts llegint a casa.

La nostra Maleta inclou una llibreta on els petits i els seus familiars apunten els que els hi ha semblat, com ha viscut l’experiència de llegir tots plegats, les opinions i suggeriments sobre els materials que s’inclouen, etc.

Una bona manera de estimular la lectura, d’implicar als pares i mares en la formació dels seus fills, de fomentar la seva participació i d’apropar l’escola a casa.

Esteu ben atents, potser aquest
divendres tindreu la maleta a casa vostra!!!

Anuncis

3 comentaris

  1. Cap cop que entro en el vostre hi trobo una sorpresa nova i a qiuna més bona!
    M’agrada molt com el teniu. Sou molt treballadors.


  2. a,i a,i ai que he corregut massa i he escrit cap cop en lloc de posar cada cop !
    Perdoneu, que jo volia dir CADA COP. I a més m’he menjat la paraula blog,
    volia dir : “el vostre blog” Buff, jo crec que ja es molt tard i estic cansada. Vaig a sopar i a dormir abans de que m’equivoqui un altre cop. Bona niiiit!


  3. Fabulós, maquíssim, excel·lent, preciós, perfecte,… i tots els adjectius qualificatius bonics són els que es mereixen el vostre BLOG. Molts petonets pels P4.



Deixa un comentari

